3香港
 

無需換咭,一按即用,到埗即通。

  • 首家本地電訊商接通內地全網*,無縫連接內地3大電訊網絡商,包括:中國移動、中國電信及中國聯通。
  • 打破區域界限,一個Pass跨地區數據任你用
  • 只需啟動一次,以後外遊即可以享用數據
  • 以定額收費,安心使用
  • 長途旅程都啱用,7日Pass會自動續期,而無需再次申請
  • 身處海外都可享受 5G高速數據漫遊**
7日Pass

亞太區 
$98
歐洲、美加及中東 
$148
立即啟動
立即啟動
或掃瞄QR Code / 手機輸入短碼啟動
或手機輸入短碼啟動
覆蓋
常見問題
點樣啟動服務?
於本頁按「立即啟動」或於手機輸入短碼*138*1#即可啟動「自遊數據王」。
7日Pass有效期及收費點樣計算?
以開始使用外遊數據日為首日,收費以開始使用外遊數據的國家/地區計算,不足一日亦以一日計算,可連續使用直至第7日之香港時間23:59。其後所使用之外遊數據將自動以你當時所在國家/地區重新收費。例如14日行程:

如旅程期間橫跨多個地區,7日Pass收費點樣計算?
收費會以開始使用外遊數據的國家/地區計算,有效期7日至香港時間23:59。如你於7日Pass有效期內到其他適用國家/地區,將不會收取任何額外費用。

例如:首天在日本開始使用外遊數據,三天後再飛往歐洲, 7日有效期內收費為$98。但7日有效期後,在歐洲錄得外遊數據用量,將按歐洲地區收費$148。

你地會Send咩溫馨提示俾我呀?
我地會有唔同的提示短訊發送俾你:
  1. 成功啟動「自遊數據王」後會收到確認短訊
  2. 首次有外遊數據用量時會收到短訊提示生效及有效期時間
  3. 當7日有效期完結前亦會收到提示
可唔可以Share數據?
用「自遊數據王」,唔使排隊租蛋還蛋,唔使拎多舊野,又要擔心埋佢冇電,仲可以分享數據比平板電腦同其他手機開心share。
「自遊數據王」用唔用到4G?
只要當地有3香港支援既4G網絡,而你又係3香港既4G客戶,攞住兼容嘅4G手機就可以用到4G網絡。
*實際仍視乎當地網絡覆蓋。
如想進一步查詢服務詳情,我可以點做?
你可以隨時致電 3服務熱線 1033 或經 iChat 同我地聯絡。
*中國廣電現時未有提供任何入境漫遊服務。
**5G 漫遊服務只適用於 5G服務月費計劃之客戶、於指定國家/地區及網絡使用支援 5G 漫遊服務之手機型號及iOS/Android 版本。
按此瀏覽服務條款及細則
推薦服務: