Making香港Better
Making香港Better
 
 

所謂讚多人不怪
受人讚賞個個都鍾意


3香港非常認同讚賞文化,所以早前就聯同全球首個讚賞平台 Praisage「我讚!」,派出義工團隊同「我讚!」大使羅敏莊,出動去3Shop為前線同事打打氣!俾個LIKE佢哋!

今日就加入我哋嘅行列,人人讚我,我讚人人,齊齊 Making 香港 Better!

LIKE我哋嘅Facebook,緊貼最新動向啦!


 
感激天下父母及默默為我們付出的英雄! 請將這份愛分享給你的摰愛~ 感激天下父母及一眾默默付出嘅英雄!即刻分享呢份心意~ 3香港上上下下全力支持讚賞文化! 3香港義工同「我讚!」大使羅敏莊一齊到3Shop探望前線同事,比個LIKE佢哋! 3香港 x Praisage「我讚!」為前線同事打打氣! 前線工作人員好專業!過時過節都緊守崗位,用心為你服務~
 
更多活動花絮
 
3香港及Praisage「我讚!」送讚團隊於母親節當日出動探望前線同事
 
3推動讚賞文化
3推動讚賞文化
 
父親節再出動探望前線同事!
送讚團隊更派發咗多款設計精美手機屏幕清潔貼及由扶康會康姨餅房烘焙嘅曲奇餅,慰勞前線員工!
 
3推動讚賞文化
3推動讚賞文化
Praisage 「我讚!」簡介
香港人生活壓力大,遇事動不動就投訴… 其實大家有冇諗過,少啲投訴、多啲俾Like,世界會更美好呢?Praisage「我讚!」係全港唯一嘅讚賞平台,為你提供一個綜合嘅渠道表達讚賞,你嘅每一個讚賞,將會為人帶來能量!
3推動讚賞文化
 
 
Better研究所 其他企劃
Better研究所
 
top